آمار مطالب

کل مطالب : 494
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 132
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 711
بازدید ماه : 9925
بازدید سال : 26780
بازدید کلی : 461321

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بلاگ و آدرس iloveyouiran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : شنبه 10 خرداد 1399
نظرات
رمان عاشقانه 

به گفته رمان نویس های آمریکایی , دو عنصر مهم در بین عناصر تشکیل دهنده هر رمان عاشقانه ای وجود دارند . یک داستان عاشقانه مرکزی و یک پایان رضایت بخش از نظر احساسی و خوشایند . تمام تعارضات تضادها و کشمکش های طول داستان می بایست به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به هسته و اتم مرکزی داستان کمک کند . بعضی دیگر از داستان های عاشقانه در عین واحد داستان دو شخص متفاوت را بیان می‌کنند که در طول داستان با درگیری های عاشقانه دست و پنجه نرم می‌کنند

 

معرفی محبوب ترین رمان های عاشقانه سال

حالا چند شمع روشن کنید . چند بسته شکلات باز کنید . زیر پتوی ابریشمی دراز بکشید و آماده شوید که می‌خواهم جذاب ترین رمان های عاشقانه را برایتان معرفی کنم . همچنین مرجعی برای دانلود رمان عاشقانه خارجی با ترجمه های اختصاصی . اگر رمان های عاشقانه ی سایت دنیایی رمان را نخوانده اید منتظر چه هستید ؟ می توانید با مراجعه به ادرس :. . لیستی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین رمان های ترجمه شده خارجی به فارسی را در این سایت دانلود کنید . لیست متنوعی از انتخاب ها برای دانلود پیش روی شماست که شامل ژانر های عاشقانه , فانتزی , عاشقانه خشن و عاشقانه با تم تیره , ازدواج اجباری , خون آشامی , طنز و کل کلی , پلیسی میباشد

بدون شک میتوانید یکی از بهترین تجربه های دانلود کتاب را داشته باشید و بدون تردید به یکی از طرفداران پروپا قرص رمان عاشقانه تبدیل خواهید شد . همچنین می توانید روی دسته بندی دانلود رمان جدید کلیک کرده تا به جدیدترین رمان های ترجمه شده دسترسی پیدا کنید . وقتی در حال خواندن کتاب هستید , مخصوصاً اگر آن یک کتاب رمان عاشقانه باشد . با جذابیت و هیجان ذهنتان را وادار به کار کردن خواهید کرد . مخصوصاً اگر به طور منظم به خواندن عادت کنید

 

ذهن شما خیلی سریع تر در برابر وقایع خارجی واکنش نشان خواهد داد . همچنین می توانید از تجربیات احساسی آنها.. از صمیمیت ها استفاده کنید ..از شخصیت ها و کارکتر های رمان عاشقانه چیزهایی بیاموزید .. می‌توانید اعتماد به نفس تان را بالاتر ببرید.. جادوی زیبایی از شادی , وفاداری ..عشق و مسئولیت پذیری در رمان عاشقانه وجود دارد که نمی توانید در کتاب دیگری تجربه کنید . این گونه رمان ها نوشته شده تا شما با خواندن آنها احساس خوشایندی تجربه کنید . آنها درست با احساسات درونی شما صحبت خواهند کرد و به جرأت می توانم بگویم دانلود رمان عاشقانه جدید و خواندن آن می تواند یکی از مفیدترین سرگرمی هایی باشد که می توانید با آن اوقات فراغت تان را بگذرانید پس در نظر داشته باشید


تعداد بازدید از این مطلب: 2973
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : شنبه 24 اسفند 1398
نظرات

 

سامانه پیام صوتی

نوعی جدید در تبلیغات پیامی است که نه به صورت متن یا تصویر بلکه با صدای ارائه دهنده تبلیغ کالای مورد نظر تبلیغ می گردد.

در این سامانه ها ، ابتدا یک فایل صوتی با صدای تبلیغ دهنده تهیه می گردد که باید کوتاه و موثر باشد .

بهتر است یک بازاریاب حرفه ای که می تواند بخوبی بازاریابی حضوری یا تلفنی انجام دهد ، این فایل صوتی را تهیه نماید تا صدای رسا و تاثیرگذاری داشته باشد .

مهم نیست خانم یا آقا باشد ، فقط در زمان کوتاه باید محصول را معرفی نماید و فایل صوتی را ایجاد نماید .

سامانه پیام صوتی (پیامک آوا) قادر است به تمام مشترکان همراه اول ، ایرانسل و حتی شماره های تلفن ثابت این پیام صوتی را ارسال نماید . زمانی که فایل ارسال می شود صدای زنگ گوشی های تلفن همراه یا ثابت به صدا در می آید و با پاسخ دادن مخاطبان به گوشی خود فایل صوتی که تبلیغ دهنده ضبط کرده است برای مخاطب پخش می شود و تبلیغ محصول انجام می شود.

امیدوارم سامانه پیامک آ-اس ام اس بتواند این خدمت ارزنده را بخوبی به شما گرامیان ارائه نماید .

همانند این است که شما گوشی تلفن را برداشته اید و در حال پرزنت کردن محصول خود برای مشتریان بسیاری در پشت گوشی تلفن هستید ...

زیبا و هیجان انگیز با صدای زیبا و رسا و شفاف خود یا یک بازاریاب حرفه ای تلفنی محصولات خود را بازاریابی نموده و به فروش برسانید ...

تعرفه پلکانی پیام صوتی برای کاربر ها در هر ثانیه

دیباچه کمترین دارایی بیشترین دارایی نرخ (ریال)
  تعرفه فعال سازی سرویس سامانه تماس کوتاه و پیام صوتی کاربری : به صورت دایمی فقط و فقط 750,000 ريال
پلکانی 4 50,000,001 100,000,000  نرخ درون شهری : 16 
 نرخ برون شهری : 16 
 نرخ برون شبکه: 17 
 نرخ فکس : 270
پلکانی 3 20,000,001 50,000,000  نرخ درون شهری : 17 
 نرخ برون شهری : 17 
 نرخ برون شبکه: 18 
 نرخ فکس : 280
پلکانی 2 5,000,001 20,000,000  نرخ درون شهری : 18 
 نرخ برون شهری : 18 
 نرخ برون شبکه: 19 
 نرخ فکس : 290
پلکانی 1 0 5,000,000  نرخ درون شهری : 19 
 نرخ برون شهری : 19 
 نرخ برون شبکه: 20 
 نرخ فکس : 300

 

تعرفه پلکانی پیام صوتی برای نماینده ها در هر ثانیه

دیباچه کمترین دارایی بیشترین دارایی نرخ (ریال)
تعرفه فعال سازی سرویس سامانه تماس کوتاه و پیام صوتی نمایندگی :
به صورت دایمی 
فقط و فقط 1,800,000  ريال
به همراه سایت مجزا و دامنه ثبت شده 5 ساله
(پس از 5 سال فقط هزینه تمدید دامنه دریافت می شود.)
پلکانی 3 100,000,001 بالاتر از 100,000,001 تماس بگیرید
پلکانی 2 20,000,001 100,000,000  نرخ درون شهری : 16 
 نرخ برون شهری : 16 
 نرخ برون شبکه: 17 
 نرخ فکس : 270
پلکانی 1 0 20,000,000  نرخ درون شهری : 17 
 نرخ برون شهری : 17 
 نرخ برون شبکه: 18 
 نرخ فکس : 280

جهت دریافت سامانه تماس کوتاه، با ما تماس بگیرید : 09138742367
ضمناً نمایندگی سامانه نیز ارائه می شود ، همکاران گرامی جهت دریافت نمایندگی سامانه نیز تماس حاصل فرمایند.

تعداد بازدید از این مطلب: 3154
برچسب‌ها: سامانه پیام صوتی ,
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : دو شنبه 28 بهمن 1398
نظرات

 به گزارش اقتصاد آنلاین ، برترین تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در ایران و خاورمیانه شروع کار پرورش مرغ یا پرورش بلدرچین  نیازمند خرید یک دستگاه جوجه کشی مناسب برای آنهاست، اما در این دنیای پر از تبلیغات دروغین واقعا به کدام کارخانه و سازنده می توان اعتماد نمود، با ما همراه باشید تا تولید کننده ای را به شما معرفی کنیم که دارای سابقه ای چندین سال در زمینه تولید انواع دستگاه های جوجه کی خانگی و صنعتی با بهترین کیفیت در بازار ایران و خاورمیانه است.

گروه صنعتی اسکندری کیست و از کجا آمد ؟

گروه صنعتی و تجاری اسکندری متعلق به دو برادر آذربایجانی می باشد که از سال 1372 فعالیت تولیدی خود را از یک مغازه کوچک در شهرستان ارومیه شروع کردند و با گذشت قریب به 26 سال بسیار پیشرفت کرده اند و هم اکنون سازنده برترین، دقیق ترین و با کیفیت ترین دستگاه های جوجه کشیدر سطح خاورمیانه هستند که سالانه بالغ بر 10 هزار دستگاه تولید و عرضه بازار های داخلی و خارجی می کند.

چرا دستگاه های جوجه کشی اسکندری دقیق ترین دستگاه ها هستند ؟

علی رغم اینکه دستگاه های جوجه کشی مختلفی در ایران تولید می شوند، اما هیچکدام به اندازه دستگاه های جوجه کشی اسکندری دقیق و حرفه ای نیستند، دلیل این امر استفاده از سنسور های فوق حرفه ای sht می باشد، جالب است بدانید که سنسور sht ساخت کشور سوئیس بوده و در بسیاری از ابزار های پزشکی و ابزار آلات دقیق مانند testo از این سنسور استفاده می شود، این سنسور هیچ نمونه مشابهی در جهان ندارد و از بهترین و با کیفیت ترین سنسور های جهانی می باشد که قادر به کنترل همزمان دما و رطوبت در حد هزارم درجه می باشد.

اما وجود سنسور sht تنها دلیل دقیق بودن این دستگاه ها نیست، بدنه دستگاه ها کاملا عایق بندی شده و از مواد مونو پلاستیکی بهداشتی بنام pvc ساخته شده که تحت هیچ شرایطی امکان تبادل دما و رطوبت بین دستگاه و محیط بیرون وجود نخواهد داشت. بنابراین دما و رطوبت داخل دستگاه کاملا تحت کنترل بوده و تاثیر بسیار زیادی در افزایش راندمان جوجه کشی خواهد داشت.

دستگاه های جوجه کشی اسکندری چه مزایایی نسبت به رقبای خود دارد ؟

در شرایطی که رقبا هنوز از بدنه فلزی در ساخت دستگاه های خود استفاده میکنند، گروه صنعتی اسکندری با بهره گیری تکنولوژی روز و شیوه برش لیزری کاملا دقیق، از بدنه های بسیار مقاوم و کاملا بهداشتی pvc استفاده می کند که بر خلاف بدنه فلزی هیچ گاه دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد و از عمر ، دوام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

دومین مزیت دستگاه های جوجه کشی اسکندری استفاده از سنسور فوق العاده دقیق و حساس sht می باشد که هیچ کدام از سازنده های دستگاه جوجه کشی در ایران از این سنسور استفاده نمی کنند و در صورت استفاده نیز از نمونه های چینی و بی کیفیت آن استفاده خواهند کرد، لطفا هنگام خرید به اصل بودن سنسور ها توجه فرمایید. دقت کنید که سنسور sht فقط یکبار در کارخانه کالیبره شده و دیگر نیازی به کالیبره نخواهد داشت، در حالی که سنسور هایی مانند ntc مدام از کالیبره خارج می شوند و تلفات شدید جوجه ها را به دنبال خواهد داشت.

دستگاه های جوجه کشی اسکندری علاوه بر بدنه و سنسور از امکانات جالب دیگری نیز برخوردار است که در وب سایت رسمی کارخانه سازنده قابل مشاهده است، اما مهمتر اینکه کارخانه دارای نمایندگی های مختلف در اکثر استان های کشور بوده و هر کسی به راحتی به واحد های خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه دسترسی خواهند داشت، لازم است بدانید که کمپانی اسکندری تمام دستگاه های خود را با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

محصولات تولیدی گروه صنعتی اسکندری شامل چه دستگاه هایی می شوند؟

در فروشگاه رسمی گروه صنعتی اسکندری به ادرس chicken-device.ir دستگاه های مختلف خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی در ظرفیت های مختلفی قابل مشاهده هستند که با مراجعه به سایت می توانید توضیحات، تصاویر و ویدیو های محصولات را مشاهده کنید، اما به صورت خلاصه دستگاه های این کارخانه شامل موارد زیر هستند :

1- دستگاه های جوجه کشی خانگی :

این دستگاه ها که برای استفاده در خانه و مکان های کوچک مناسب هستند، شامل ایزی باتور 1، ایزی باتور 2، ایزی باتور 3، ایزی باتور 4، ایزی باتور 5 و ایزی باتور 6 می شود که هر کدام دارای مزیت های مخصوص به خودشان هستند، اما در حالت کلی در ساخت بدنه آنها از ماده ای بسیار محکم و نشکن بنام ABS استفاده شده که در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد. سنسور SHT اصل سوئیسی، قابلیست انتخاب پرنده و روز شمار، چرخش 360 درجه تخم، تامین دما و رطوبت فازی و دقیق نمونه هایی از ویژگی های دستگاه جوجه کشی خانگی می باشد.

2- دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی :

این دستگاه ها نیز مناسب برای استفاده در مرغداری، سالن پرورش، خانه، کارگاه و هر مکان دیگری می باشد، دستگاه ها طوری طراحی شده اند که در هر مکان و هر شرایطی قابلیت جوجه کشی را دارند، تامین دما و رطوبت در دستگاه ها کاملا دقیق و لحظه ای بوده و بر اساس هوش مصنوعی آن صورت می گیرد، بدنه فوق العاده مقاوم و محکم PVC، کاملا بهداشتی ، ضد میکروب و ضد ضربه، سنسور دقیق SHT، رطوبت ساز های خودکار و لحظه ای، المنت های فازی و نسوز، فن های تهویه قابل کنترل، سیستم ستر و هچر همزمان نمونه ای از مزایای این دستگاه ها می باشد. دستگاه های 126 تایی، 168 تایی، 252 تایی، 336 تایی و 504 تایی جزو دستگاه های نیمه صنعتی به شمار می روند.

3- دستگاه های جوجه کشی صنعتی :

این دستگاه ها که برای مرغداری ها و سالن های بزرگ پرورش انواع طیور طراحی شده، مانند دستگاه های نیمه صنعتی از سنسور SHT، بدنه PVC، سیستم های تامین دما و رطوبت دقیق و فازی برخوردار است، همچنین دستگاه ها دارای قابلیت ستر و هچر همزمان بوده که همزمان با برداشت جوجه ها می توان تخم های تازه نیز وارد دستگاه نمود، این دستگاه ها در ظرفیت های 672 تایی، 1008 تایی، 2016 تایی قابل سفارش هستند. هم چنین در صورت درخواست خریدار ظرفیت های بالاتر نیز قابل طراحی خواهد بود.

دستگاه های جوجه کشی فوق تماماًً برای جوجه کشی از انواع پرنده های خانگی و زینتی مناسب هستند، اما تخم شترمرغ به دلیل طبیعت خاص خود نیاز به دستگاه جوجه کشی مخصوصی خواهد داشت که در ادامه توضیح داده شده است.

4- دستگاه های جوجه کشی شترمرغی :

طبیعت تخم شترمرغ طوری می باشد که در زمان ستر باید رطوبت را از تخم ها گرفته و در زمان هچر نیز رطوبت زیادی به تخم ها وارد نمود. بنابراین این دستگاه ها نیز طوری طراحی شده اند تا رطوبت مورد نیاز تخم ها را تشخیص داده و در زمان خاصی این رطوبت را از آنها گرفت یا به آنها رطوبت داد. این دستگاه ها در ظرفیت های 16 تایی، 24 تایی و 64 تایی طراحی و تولید شده اند که همانند دستگاه های قبلی از بدنه PVC، سنسور SHT، تامین دما و رطوبت فازی و دقیق و … برخوردار است.

چطور می توان دستگاه های جوجه کشی اسکندری را سفارش داد؟

فروشگاه رسمی گروه صنعتی اسکندری به ادرس chicken-device.ir دستگاه جوجه کشی به صورت 24 ساعته پذیرای خریداران زیادی از سراسر کشور می باشد که امکان سفارش آنلاین محصولات بر روی سایت در بستری کاملا امن فراهم است. هم چنین در صورت نیاز به طراحی محصولی خاص و یا دریافت مشاوره رایگان در مورد راه اندازی واحد پرورش طیور می توانید با کارشناسان این گروه صنعتی تماس بگیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2774
برچسب‌ها: دستگاه جوجه کشی ,
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : سه شنبه 24 دی 1398
نظرات

 

خدمات باربری و اتوبار تهران بارسنتر


باربری و اتوبار تهران بارسنتر که دارای بیش از ۳۰ شعبه فعال در شهر تهران میباشد آماده خدمت رسانی در خصوص خدمات باربری و اتوبار تهران است که این خدمات شامل مشاوره رایگان اثاث کشی تعیین نوع خودرو جهت حمل بار استفاده از خودرو های موکت کاری شده جهت جلوگیری از آسیب دیدن وسایل و همچنین وسایل بسته بندی از جمله چسب و کارتون مخصوص با برترین نیروهای ماهر با توانایی بدنی بالا که سنگین وسایل را به راحتی جابجا مینمایند و بسیاری موارد دیگر از جکله خدمات بار سنتر در زمینه باربری و اتوبار تهران میباشد. بارسنتر به عنوان بهترین باربری و اتوبار تهران خدمات تخصصی اسباب کشی و حمل بار را در استان تهران به سبکی درست و شیوه ای نوین انجام می دهیم ، ارائه خدمات حمل بار به صورت شبانه روزی صورت می گیرد که برای حمل بارهای شما از خاورهای مسقف و موکت کاری شده ای استفاده می کنیم که مخصوص کار اسباب کشی هستند ، افرادی که برای حمل بارهای شما اعزام می شوند ، افرادی خوش اخلاق و خوش برخورد هستند که کار اسباب کشی را با ده سال سابقه کاری در شرکت باربری و اتوبار تهران بارسنتر ارائه می دهند و آماده اند خدمات تخصصی خودشان را در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل برای شما به عمل آورده و به تمامی نیازهای شما در زمینه اسباب کشی و حمل بار در استان تهران جواب بدهند.باربری زندگی ما انسانها همیشه با تغییرات و تحویل اتی مثل باربری اثاثیه منزل همراه است که زندگی را برای انسان ها راحت و آسان تر می نماید.باربری یکی از این تغییرات و تحولات که در چندین سال اخیر در نوع خود بی نظیر است، حضور شرکت های متعدد باربری و اتوبار تهران است که چالش های اسباب کشی و حمل و نقل انواع بار را برای هم شهری های عزیزمان آسان تر کرده ایم . انتقال هر گونه باربری و اتوبار تهران اعم از اثاثیه منزل یا بار های سنگین می تواند برای فردی که تجربه دانش و یا تخصص کافی ندارد ، علاوه بر  خستگی و آزردگی خاطر میتواند خطرات جبران نشدنی را به همراه داشته باشد.باربری جابجایی اثاثیه منزل حتی اگر تمام اعضا یک خانواده  به همراه نیروهای کمکی هم مشغول به بسته بتدی و جابجایی باشند باز هم خستگی های و خطران خاص خود که ببعضا جران ناپذیر هم خاهند بود را خواهد داشت. اما وجود شرکت های باربری و اتوبار تهران که دارای سایبق بالا مجوز رسمی و پرسنا مار آزموده در سال های اخیر باعث شده است این پروسه بسیار راحت تر صورت بگیرد. بارسنتر یکی از بهترین شرکت های تهران است که با خدمات منظم دقیق منسجم و تکیه بر پرسنل خوش رو و کارآزموده و سازمان یافته پروسه حمل و نقل بار را به گونه ای انجام می دهد که مشتریان بدون هیچگونه دغدغه ای بار خود را انتقال می دهند. 

شماره دفتر باربری و اتوبار تهران بار سنتر
۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰
۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸
۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸
۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲
۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳
باربری و اتوبار تهران با فعالیت شبانه روزی و به صورت 24 ساعته با در اختیار داشتن ناوگان مجهز و مدرن انواع خودرو های سبک سنگین نیمه سنگین و همچنین پرسنلی زحمتکش و متخصص در زمینه حمل اثاثیه از جمله شرکتهای برتر و مطرح باربری و اتوبار تهران است. باربری بارسنتر از جمله شرکتهای با تجربه و متخصص در زمینه حمل و نقل شهری و بین شهری است که در ارائه خدمت به همشهریان تهرانی همواره رعایت حقوق مشتری مداری و رضایتمندی دوستان عزیزی که به شرکت عزیز باربری بارسنتر اعتماد کرده اند آنان را در درجه اول اولویتهای کاری خود قرار داده است و از آنجاییکه که فعالیت در زمینه حمل و نقل شهری و جاده ای با مسئولیت های زیادی همراه است و این انجام وظیفه و خدمت رسانی به خانواده های درگیر اثاث کشی معمولا در شرایطی است که مشتریان و کارفرمایان شرایط ویژه ای را در باربری تجربه میکنند و دارای اضطراب و استرس به خاطر حجم زیادی کار باربری و اتوبار تهران داراست میباشند. نحوه صحیح خدمت رسانی در زمینه اثاث کشی میتواند اندکی از این قبیل فشارها ناشی از خستگی و استرس نقل مکان جدید کم کند. بارسنتر از صمیم قلب معتقد بوده و هستیم که رفتار صحیح و مشتری مداری همراه با ارایه برترین خدمان باربری و اتوبار تهران بزرگترین سرمایه معنوی و اقتصادی ماست و از این بابت قدردان شما مشتریان عزیز بوده ایم و همچنین از کارگران زحمتکش خود راضی هستیم بنابراین سعی میکنیم با ارائه بهترین و کاملترین خدمات نقش مفید و موثری را در جامعه خود بر عهده بگیریم تا با کاهش استرس های اثاث کشی سهمی در آرامش شما داشته باشیم . بارسنتر از مسئولیتهای خود در برابر شما مشتری گرامی آگاهی کامل دارد و پاسخگوی اعتماد شما به بهترین وجه ممکن و در حد عنوان برترین شرکت خدمت رسان در ضمینه اثاث کشی هستیم

 

خدمات بارسنتر در باربری و اتوبار تهران و خط مشی ما در رابطه با اثاث کشی
باربری و اتوبار تهران شعبه های زیادی دارد که بارسنتر جزو بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل و با سابقه درخشان و سه ده فعالیت در تهران می باشد. شرکت باربری بارسنتر خدمات اسباب کشی منزل و دفتر کار ، جابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل ، حمل بار با نیسان و وانت و کامیون های مخصوص باربری خاور های موکت کاری شده را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه میدهد که مفتخر است رضایت مندی صد در صدی از تمام مشتریان خود دارد . کیفیت خدمات باربری و اتوبار تهران بارسنتر همواره زبان زده بوده است که حاصل سه دهه مشتری مداری بوده است  و ما همیشه و در همه پروسه های اسباب کشی که انجام میدهیم رضایت کامل مشتریان مان را جلب می کنیم چون هدف اصلی ما جالب رضایت شما میباشد .

بهترین خدمات اثاث کشی را با باربری ارزان بارسنتر و نازل ترین قیمت دریافت خواهید کرد
باربری تهران بارسنتر داری شعبه های متعددی میباشد مه در صورت لزوم نزدیکترین ماشین های حمل با به مبدا مورد نظر شماه خواهند رسید مه این امر تا حد زیادی در کاهش هزینه باربری و اتوبار شما تاثیر دار.از طرق دیگر با داشتن کادر متخصص باربری شما نه تنها در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید بلکه با خیال راحت و آسوده بار خود را در مقصد مورد نظر تحویل گرفته و به فکر چینش آن در خانه جدید خود هستید.

به صورت کلی انجام امور مربوط به اسباب کشی مانند: بسته بندی وسایل، حمل و جابجایی و چیدن اثاثیه در مقصد دردسر های خودش را دارد. یکی از این مشکلات که معمولا به دلیل عدم آشنایی افراد با اصول باربری و حمل بار بوجود می آید، آسیب زدن به بدن و بخصوص از ناحیه کمر و زانو خود است. قبل از هر چیز برای بلند و یا جا به جا کردن وسایل سنگین می بایست این نکته را به یاد داشته باشید که این کار نیازمند تجربه و افراد کار بلد است و شما می توانید این وظیفه را بر عهده یک شرکت باربری مطمئن، مانند شرکت بارسنتر بسپارید. باربری و اتوبار تهران بارسنتر خواهان یک اسباب کشی آسان برای تمام مشتریان در تهران می باشد. باربری و اتوبار تهران با سال ها تجربه و تخصص در زمینه اسباب کشی، باربری و حمل بار و اثاثیه در تهران و سایر شهرستان ها بهترین مشاوران را در زمینه اثاث کشی و حمل بار شما در اختیار دارد

لذا در صورتی مه خدمات باربری و اتوبار تهران مطلب مورد نظر خود را پیدا نکرده اید میتوانید با ورود به صفحه وبلاگ از آخریت اخبار و مقلات باربری بارسنتر اطلاع حاصل بفرمایید. باربری بارسنتر در تلاش است به صورت شبانه روزی تمام منطق تهران را تحت پوشش خدمات باربری و اتوبار خود قرار دهد .کارشناسان بار سنتر به صورت 24 ساعته آماده شندین نظرات پیشنهادات و انتقادات شما هستند و میتوانید با شماره های درج شده در سایت و یا با شناره گیری مستقیم 09128704017 مدیریت بار سنتر درخواست خود را ثبت نمایید

از خدمات مهم دیگری که باربری تهران به مشتریان خود ارائه می دهد حمل اثاثیه و لوازم و وسایل منازل و شرکت های تهران به نقاط مختلف ایران است. مشاوران باربری بارسنتر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و راحتی خودتان، اثاث کشی در تهران را با اتوبار بارسنتر تجربه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 2711
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1398
نظرات

 

کانال حرف اخر با کلی سورپرایز

در کانال حرف اخر ویدیوهایی از تدریس اساتید حرف آخر در درس های مختلف را مشاهده خواهید کرد و با دیدن این ویدیوها متوجه خواهید شد که چطور می توان در کم ترین زمان یک مبحث را آموزش دید و زمان را برای تست زنی و مررور بیشتر ذخیره کرد. هم چنین در این کانال شما با اساتید این موسسه به طور کامل آشنا خواهید شد و نحوه تدریس شان را مشاده خواهید کرد.

تلگرام حرف آخر

حرف اخر و پاسخ به سوال های کنکوری شما

وویس های آموزشی توسط مشاوران توسط سوال هایی که شما مطرح می کنید تولید شده و در کانال قرار داده می شود تا شما اطلاعات تان در مورد کنکور و نحوه خلاصه نویسی و مرور و مطالعه و... بالا رفته و بیش از پیش به موفقیت نزدیک شوید. اگر سوالی داشتید میتوانید سوال خود را در پی وی برای مشاوران حرف اخر مطرح کرده و در زمانی مشخص به سوال شما در قالب وویس پاسخ داده شود.  

حرف آخر

تعداد بازدید از این مطلب: 2804
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1398
نظرات

طیف قیمت پودر فلوکولانت، برای انواع آن متنوع است. با این حال شاید کم‌ترین چیزی که در انجام کار آزمایشگاهی و تحقیقاتی اهمیت داشته باشد، قیمت مواد آزمایشگاهی مختلف، از جمله قیمت پودر فلوکولانت است. با این حال اوضاع هنگام انجام کار صنعتی متفاوت است و صنعتگر باید بر اساس سود و زیان نهایی پروژ‌ه‌هایش اقدام به تهیه فلوکولانت کند. بنابراین کسب اطلاعات درباره قیمت پودر فلوکولانت، می‌تواند بر وسعت دیدتان هنگام تهیه وسایل آزمایشگاهی بیفزاید.

طیف قیمت‌ پودر فلوکولانت

عموما پودر فلوکولانت برای تصفیه آب و فاضلاب و فرآوری معدن به کار می‌رود، بنابراین ما نیز در ابتدا به بررسی انواع قیمت پودر فلوکولانت مناسب برای تصفیه آب و فاضلاب می‌پردازیم. بسته به این که جنس مورد نظرتان ساخت کدام کشورها باشد، قیمتی که برای آن پرداخت می‌کنید نیز متفاوت خواهد بود. پودرهای فلوکولانت موجود در بازار ایران، عموما ایرانی، چینی، آلمانی، کره‌ای و ترک هستند و در انواع آنیونی و کاتیونی ساخته می‌شوند. با تمام این تفاسیر طیف قیمت پودرهای تصفیه کننده فرآوری معدن ، آب و فاضلاب بین 30,000 تا 50,000 تومان است. اگر قصدتان از تهیه فلوکولانت، به کار بردن آن در امری غیر از تصفیه آب است، باید مسیر تقریبا درازی را برای سنجش نیازهایتان و خرید محصول مورد نظرتان بپیمایید.

از جمله فلوکولانت‌هایی که می‌توانید از آن‌ها برای پیش بردن کارهایتان استفاده کنید، می‌توان به پلی آمین، تانین، آلوم، آلومینیوم کلرید، آلومینیوم کلرو هیدرات، فریک سولفات، سولفات آهن و کلرید آهن اشاره کرد. قیمت پلی آمین به ازای هر یک تن، حدود سه هزار و صد دلار آمریکا است. سولفات آهن از جمله موادی است که در ایران با درصد خلوص 19 الی 17 درصد تولید می‌شود و به شکل‌های مختلفی از جمله پودرهای گرید و کریستالی یافت می‌شود. توجه داشته باشید که صرف توجه به فرمول شیمیایی نمی‌تواند کافی باشد و شما باید حتما مواد مختلف را تحت عنوان فلوکولانت، لخته کننده یا کواگولانت تهیه بفرمایید. این عناوین صرفا برندهای تجاری نیستند، بلکه بیانگر وجود ساختارهای خاص در مواد خریداری شده‌اند، ساختارهایی که فرآیند لخته سازی را تسریع می‌کند.

شرکت تولیدی – تجاری فرتاک، عرضه کننده مستقیم فلوکولانت در ایران با تکیه بر تجربیات و دانش مهندسین خود در حوزه تامین مواد شیمیایی از جمله انواع فلوکولانت با قیمت رقابتی و کیفیت مطلوب فعالیت می نماید. جهت استعلام قیمت یا سفارش به دفتر فروش این شرکت تماس حاصل کنید:

  • تلفن ثابت: 44388210-021
  • تلفن همراه: 8759608-0912
تعداد بازدید از این مطلب: 2957
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : چهار شنبه 22 آبان 1398
نظرات

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2713
برچسب‌ها: عینک کوهنوردی ,
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : سه شنبه 14 آبان 1398
نظرات

 پمپ آب

برند پمپ ایران احتمالا برای کشاورزان، صاحبان کسب و کار و همین طور صنعتگران یکی از نام آشنا ترین ها در حوزه تولیدات تکنولوژی های مکانیکی مربوط به انواع پمپ ها، سیستم های مکنده و یا همان کف کش ها است که سال هاست در ایران فعالیت گسترده ای دارد و در طول چند سال اخیر توانسته با کسب امتیاز و همین طور استاندارد از برند های خارجی به این جایگاه برسد.

 

در واقع اگر قصد تهیه پمپ های آب، انواع الکتروپمپ و مکنده ها را دارید به شما این نام توسط فروشنده ها پیشنهاد خواهد شد.

انتقال آب در پمپ ها باید بنا به شرایط و همین طور سیستم های پیشرفته و بدون کم ترین نقص انجام گردد، مثلا املاح موجود در آب های چاه را به خوب می شناسیم و با آن ها آشنایی داریم، مدل های برند پمپیران این نقص را ندارند و یا املاح در کم ترین میزان و سطح به همراه آب منتقل می شود.

از مدل های پمپ ایران می توان در سیستم های آبیاری بارانی استفاده کرد که در حال حاضر بیشتر در مزارع و همین طور باغ ها دیده می شوند و امکان کنترل میزان آب در این مدل از پمپ ها وجود خواهد داشت.

خرید پمپ های با کیفیت اروجینال

شرکت پمپیران به دلیل فعالیت گسترده خود از سال 1354، با نام صنایع پمپ سازی ایران توانسته توجه بسیاری از برند های قدرتمند و محبوب در دنیا را جلب کند و در همان سال ها استاندارد های شرکت KSB کشور المان را دریافت کرد.

 

https://backority.ir/images/633272.jpg

 

از جمله موارد محبوبیت فروش این مدل ها در بازار ایران می توان به تجربه بالا و همین طور پس دادن امتحانی اشاره کرد که نشان می دهد سال های سال می توان از انواع پمپ های آب شرکت پمپیران استفاده کرد. بدون این که کوچک ترین مشکلی در عملکرد و کارکرد آن ها به وجود آید.

البته این شرکت از سال 1365 توانست مدل های سفارشی مطابق خواسته مشتریان را طراحی و به بازار عرضه کند، در واقع قطعات از برند مبدا دریافت می شود و با اعمال تغییرات و پیکربندی در دسترس شما قرار خواهد کرد.

به منظور آشنایی بیشتر با مدل ها محبوب و پرفروش این پمپ ها در بازار ایران آشنا می شویم که از جمله آن ها می توان به: فشار قوی های طبقاتی، کف کش های گریز از مرکز حلزونی، عمودی طبقاتی، روغن داغ یا همان اچ او پی، پمپ چاهکی و دومکشه اشاره کرد.

محصولات پمپیران با گارنتی رسمی

اگر ترجیح می دهید محصولات این شرکت را با گارانتی رسمی خریداری کنید حالا فرصت مناسبی پیش آمده و شما می توانید هر کدام از مدل ها را با مشخصات اصلی و شرکت مبدا تهیه فرمائید.

شما می توانید از پمپ های تولید شده توسط برند پمپیران در مصارف کشاورزی، باغداری، زراعت، شهری و صنعتی استفاده کنید، تفاوتی نیز در میزان برق و مصرف آن ها با مطالب درج شده در دفترچه راهنمایشان وجد ندارد.

همان طور که می دانید پمپ ها پس از چند سال کارکرد نیازمند به سرویس دوره ای هستند تا بتوانند فعالیت مداومی داشته باشند و مشکلی در سیستم برق رسانی آن ها به وجود نیاید، در این وضعیت قطعا خرید پمپ با گارانتی می تواند بهترین ایده باشد، بخصوص این که توسط برندی ایرانی این تضمین به شما عزیزان ارائه گردد.

  

لیست قیمت پمپیران

شما می توانید از پمپ ها برای تامین در مواقع اضطراری، آبیاری قطره ای و بارانی، تاسیسات تصفیه آب، در معادن و آبنما ها و... استفاده کنید، تقریبا تمام این مدل ها ویژگی های مشابهی در قدرت و میزان مکش را دارند، بر خلاف مدل های چینی موجود در بازار هیچ مشکلی پس از کارکرد مداوم در میزان قدرت موتور به وجود نمی آید و شما بدون دغدغه می توانید از این مکنده ها استفاده کنید.

کاملا هماهنگ با سیستم برقی شهری ایران بوده و قدرت کارکرد محصولات برند پمپ ایران در طول چند سال اخیر امتحان خود را پس داده است.

حتی در سیستم های آتش نشانی نیز اغلب از مدل های پمپیران استفاده می شود، بخصوص مخزن دار که گزینه ای ایده آلی برای استفاده های طولانی مدت است و هیچ مشکلی در کارکرد های پرفشار و همین طور میزان آب خروجی زیاد نخواهد داشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 2808
برچسب‌ها: پمپ آب ,
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : یک شنبه 14 مهر 1398
نظرات

 

دلیل نام گذاری عقیق شجر

عقیق شجر و یا دندریت به گروهی از عقیقهای سفید یا کبود و در برخی از انواع یمنی سرخ گفته میشود که رگه هایی اغلب به رنگ قهوه ای یا مشکی و به شکل درخت و مناظر طبیعت و گاهی تا حدودی شبیه به حیوانات در آن به چشم میخورد. پیشینیان عقیده داشتند که عقیق شجر در اثر رعد و برق تصویری از محیط پیرامون را در خود نگه میدارد و در واقع نقشی همانند نگاتیو عکاسی دارد و بسته به محل قرار گیری عقیق منظره ای متفاوت در آن خلق می شود ولی در واقع عمده علت پیدایش این سنگ ، رشد ساختار دندریتی اکسید منگنز در داخل سنگ عقیق به هنگام تبلور میباشد.

 

انگشتر عقیق شجر چگونه ایجاد میشود ؟

شرایط تشکیل بدین نحو است که دی اکسید منگنز Mno۲ و دی اکسید سیلیسیم Sio۲ در Ph های نزدیک به هم متبلور میشوند ولی تبلور و انجماد کریستالی دی اکسید منگنز کمی سریعتر از شبکه کریستالی سیلیس میباشد. به عبارت دیگر هنگامی که کریستال سیلیس به صورت ژله ای وجود دارد ، دی اکسید منگنز به صورت دندریتی رشد کرده و متبلور میشود و بعد از آن ساختار ژله ای سیلیس منجمد میشود و این تاخیر زمانی تبلور بین دو ساختار میباشد که باعث ایجاد و تثبیت این اشکال داخل کانی میشود.در مرتبه بعد نگین تراش با تشخیص مسیر و لایه تصویر ، به تراش نگین اقدام میکند و اینجاست که ذوق هنرمندِ جواهرتراش در هویت بخشی به اشکال نقش سازنده ای دارد.

 

عقیق شجری از معادن مختلفی در کشورهای ایران ، برزیل ،ایالات متحده وهند استخراج می شود که معروف ترین و با کیفیت ترین نوع آن برای خراسان جنوبی می باشد همچنین قیمت انگشتر شجر به وضوح و تشابه نقش و همچنین اندازه نگین بستگی دارد و در قیمت گزاری نگین عقیق شجر، سلیقه فروشنده و ذوق خریدار حرف اول را میزند.

برای خرید انگشترهای شجر خاص با منظره فوق العاده و بی نظیر فقط کافیه به سایت آرازجواهر به آدرس www.arazjavaher.com مراجعه کنید.

 


ویژگی فیزیکی عقیق

 

عقیق از اقسام کوارتز است که طبق جدول سختی‌‌شناسی کانی‌های معدنی موهس سختی معادل ۷ دارد. بین کانی‌‌ها الماس با سختی ۱۰ بالا‌ترین درجه سختی را دارد و مقاوم‌‌ترین به‌شمار می‌رود و عقیق اصل با ۳درجه اختلاف نسبت به الماس، سختی مناسبی دارد.

 

انگشتر عقیق در رنگ های قرمز، زرد، خاکستری مایل به آبی و سفید یافت می شود.

سنگ عقیق در کشورهایی هم چون یمن، هندوستان، ایران، چین یافت میشود

که بهترین نوع عقیق که استفاده آن نیز از طرف ائمه بسیار توصیه شده است عقیق یمن هست

که معدن آن درمنطقه جنوبی شهر صنعان می باشد

خواص و فواید

عقیق برای جلوگیری از خونریزی های شدید، به ویژه برای زنان، بسیار مفید و موثر است. هم چنین برای تقویت نقاط مختلف بدن و برقراری تعادل و هماهنگی در آن ها بسیار مفید است و هم چنین عقیق برای تعالی روحی و شادابی و آرامش آن و بر طرف شدن غم و غصه و ناراحتی های روحی بسیار موثر است .

 

ب)فواید سنگ عقیق

1.فقرزدایی

حضرت صادق (علیه السلام) فرمود: «العجب کلّ العجب من یدٍ فیها فصّ عقیقٌ، کیف تخلوا من الدّنانیر و الدّراهم...؛ (14) از دستی که در آن عقیق باشد، بسیار عجیب است که چگونه از درهم و دینار (پول) خالی باشد...».
و حضرت رضا (علیه السلام) فرمود: «العقیق ینفی الفقر و لبس العقیق ینفی النّفاق؛ (15) عقیق، فقر را از بین می برد و پوشیدن (و دست کردن) عقیق، نفاق را دور می کند».
نیز فرمود: «کسی که انگشتری با نگین عقیق در دست کند، فقیر نمی شود».
 

حضرت زهرا (علیها السلام) از پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) نقل نموده است که فرمود: «من تختّم بالعقیق لم یزل یری خیراً؛(24) کسی که عقیق در دست کند، همیشه خیر و خوبی می بیند».

 

معراج و کوه عقیق

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) در خصوص شب معراج می فرماید: «دنوت من ربّی، فکنت منه کقاب قوسین او ادنی و کلّمنی بین جبلی العقیق؛ (10) آن قدر به پروردگارم نزدیک شدم که نزدیک تر از آن قابل تصور نیست. خداوند در آنجا با من بین دو کوه عقیق سخن گفت».
 

فروغی دیگر

برای استخاره نیز سفارش شده با دستی که انگشتر عقیق در آن است، این عمل انجام گیرد.(11)

انگشتری که امام علی (علیه السلام) به فقیر داد، انگشتر عقیق قرمز بود.(12) همچنین سفارش شده است که روی نگین عقیق، اسم خداوند و اسامی چهارده معصوم (علیهم السلام) حک گردد و در دهان میّت گذاشته شود.

 

انگشتر عقیق و استجابت دعا

در ارشاد القلوب آمده است: سزاوار است از براى کسى که دعا می کند پاک و رو به قبله باشد و یکى از آداب دعا این است که در مکان هاى شریفه و در اوقات شریفه و بعد از نماز باشد و در دستش انگشتر عقیق باشد. روایت شده دستى که در آن انگشتر عقیق باشد دعایش رد نمی شود و فرمود: دستى بسوى آسمان بلند نمی شود که دوست‏تر باشد در نزد خدا از دستى که در آن عقیق است و آن عقیق امان است در سفر

و حضرت رسول فرمود: دو رکعت نماز با انگشتر عقیق بهتر است از هفتاد رکعت بدون انگشتر عقیق و فرمود: عقیق اولین گوهرى است که اقرار به یگانگى خدا و نبوت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و ولایت على علیه السلام کرد و خدا مقدر فرمود: هر دستى که در آن انگشتر عقیق باشد و به دعا بلند شود آن را رد نکند و آن را عذاب نکند.

 

 

عقیق را از چه کسی تهیه کنیم

با توجه به اینکه امروزه عقیق های مختلفی از سرتاسر دنیا وارد بازار می شودکه اکثریت آن ها رنگ شده هستن کار خرید برای مشتریان بسیار سخت میشود . توصیه ما به مشتریان عزیز این است که برای اینکه بدانید عقیقی که می‌خرید اصل است یا نه به مغازه ی یا فردی مراجعه کنید که روی او شناخت دارید و مطمئن هستید خودش هم شناخت خوبی درباره سنگ ها داره و در آخر نگین را به شرط و ضمانت و از فرد مطمئن خریداری کنید.

جهت خرید انگشتر های کمیاب عقیق یمن کافیست به وبسایت آرازجواهر به آدرس www.arazjavaher.com مراجعه کنید.

 

سنگ فیروزه یکی از نخستین کانی های استخراج شده است.

قدیمی ترین معادن سنگ فیروزه جهان در مصر باستان (تقریبا 7500 سال پیش از میلاد) با شروع حکمرانی اولین سلسه فراعنه شناخته و کشف شده است..

 

ترکیب شیمیایی

 

از نظر شيميايى، يک فسفات هيدراته از مس و آلومينيوم است.

معمولا در مناطق دگرسانى در محل هاى خشک يا بيابانى يافت مى شود.

 

خواص سنگ فیروزه که در روایات آمده است :

  • رفع بی نیازی و دوری فقر
  • ایجاد فرزند مؤثر
  • استجابت دعا
  • فتح و پیروزی
  • دور گرداننده دردها
  • گشایش سینه
  • ازدیاد قوت دل
  • برآورده شدن حاجات
  • یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه این است که، کانی توانمند و حامی افراد است. به ویژه فرض شده است که اسب و سوارکار را از سقوط ناگهانی در امان نگه میدارد. همچنین در زمان مسافرت از شخص حمایت میکند. انگشتر فیروزه باعث شادی و نشاط در افراد غمگین و افسرده میشود و به آنها نیروی لازم برای به انجام رساندن کارهای سخت را با ظرافت و چابکی منتقل میکند.
  •  
  • افزایش اعتماد به نفس یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه می باشد که جرأت لازم برای بیان استدلال هایمان را به طور مختصر و با اطمینان خاطر در کنفرانس ها در ما ایجاد میکند. شخص را در برابر خواب های آشفته و کابوسها حمایت میکند. نیرو و ارتعاشات منفی، مضر و آشفته را از ما دور می کند و حتی میتواند جذب کننده نیروهای مثبت باشد. فیروزه مخصوص چاکرای گردن و گلو (چاکرای پنجم) است

 

خواص معنوی سنگ فیروزه

  • حضرت امام صادق (علیه السلام) در مورد خواص سنگ فیروزه می فرماید فقیر نمی شود دستی که انگشتر فیروزه در آن باشد و نیز رسول خدا می فرماید خداوند دستی که درآن انگشتر فیروزه باشد را محروم بر نمی گرداند.
  •  
  • محمد کاظم مشهدی در کتاب فصوص، در بیان فضیلت و فواید فیروزه و ثواب آن آورده است: «بدان که فیروزه نگینی است بسیار شریف و در فضیلت و شرافت تالی عقیق و متختم به آن مُثاب و دعای به آن مستجاب است و در تختُم به آن فواید عظیم وارد شده و خواصّ آن به تواتر و تجربه رسیده است».
  • «اسم فیروزه به زبان عربی ظفر است و ظاهر این است که فیروزه از آن مأخوذ و به سبب این که بالخاصیه باعث نصرت و فیروزی است به آن موسوم شده باشد و مراد این نیست که فیروزه را در عربی ظفر می‌نامند و نام فیروزه در عربی به غیر از معرب آن که فیروزج باشد نیست». در کتاب حلیه المتقین در باب آداب و اخلاق اسلامی نوشته شده است: «به سند معتبر از مفضّل بن عمر منقول است: روزی به خدمت حضرت صادق رفتم و انگشتر فیروزه در دست داشتم. فرمود: ای مفضّل! فیروزه سیرگاه دیده‌های مردان و زنان مومن است و دورگردانندهٔ دردهاست. من دوست می‌دارم برای مومن که پنج انگشتر در دست داشته باشد. یاقوت که فاخرترین همه است، عقیق برای ما و اهل بیت خالص‌تر است، فیروزه که چشم را قوّت و سینه را گشایش می‌دهد، قوّت دل را زیاد می‌کند و چون پی کاری رود و آن را در دست کند وقتی برگردد حاجتش برآورده شده است».

 

 

آنچه درباره فیروزه باید بدانید:

فیروزه در کشورهای ایران ، مصر و آمریکا استخراج میشود که مرغوب ترین و گران ترین آن فیروزه نیشابور است.در خراسان یکی از معروف ترین معادن فیروزه در دنیا قرار گرفته و به همین علت، این استان مرکز تراش و معاملات عمده فیروزه در جهان است و فیروزه استخراجی از معادن را در مشهد تراش می دهند و از آن جا به دیگر بازارهای جهانی وارد می کنند.

در تماس با مواد شیمیایی و حتی آرایشی رنگ فیروزه تغییر می کند و جلای آن از بین می رود. بنابراین جواهرات دارای فیروزه را هنگام استفاده از مواد آرایشی و یا استحمام و شست وشو در آورید.

 

برای خرید انگشتر های فیروزه نیشابور اصل کافیست به وبسایت آرازجواهر به آدرس www.arazjavaher.com مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2762
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : یک شنبه 14 مهر 1398
نظرات

 

دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود گلچین برترین آهنگ جدید پاپ

بهترین آهنگ های فارسی ایرانی سال

شاد و غمگین

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

گلچین موزیک های ایرانی

بهترین آهنگ های سال 98

همچنین ببینید : 

دانلود آهنگ ماشین

این پست همیشه آپدیت خواهد شد.

بزرگترین آرشیو بهترین آهنگ های شاد و غمگین سال 98

« آپدیت 98.07.07 »

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

گرشا رضایی - ادامه داره

میمیرم واسه چشمات که عزیزن که عجیبن که دیوونن

چشمام خورده به چشمات که مریضن که حریصن

گرشا رضایی - ادامه داره

تعداد بازدید از این مطلب: 2883
موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 50 صفحه بعد

دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود